کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317547 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار گزارش نوکیا از سه ماهه اول سال


نوکیا امروز با انتشار گزارشی از فعالیت و فروش خود در سه ماهه اول سال جاری میلادی – 2012 -، چشم‌اندازهای خود را برای سه ماهه آینده بیان کرد.

به گزارش سافت گذر ؛ در این گزارش که بر محور گوشی‌های سری لومیا می‌چرخد، آمده است که انتظار نوکیا از فروش گوشی‌های همراه سری لومیا در سه ماهه اول سال جاری محقق نشده و بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده است.

البته با توجه به تعداد رو به کاهش خطوط تولید این شرکت، چشم‌انداز رو به رشد و همراه با رونقی را هم نمی‌توان برای سه ماهه اول سال 2012 انتظار داشت.

بر این اساس برآورد می‌شود که فروش این شرکت تا سه درصد با کاهش همراه باشد.

در این گزارش همچنین به این مطلب اشاره شده است که دستگاه‌های لومیا در سه ماهه گذشته سال جاری تنها دو میلون فروش داشته‌اند. فروشی که آنچنان برای این شرکت قابل توجه نیست؛ هرچند که این شرکت به طور ماهانه فعالیت‌های خود را درخصوص این سری از گوشی‌ها از زمان راه‌اندازی آن در ماه نوامبر افزایش داده است.


به گزارش سافت گذر ؛ البته از این مطلب نباید گذشت که گوشی لومیا 900 به طور رسمی تنها تاکنون در آمریکا عرضه شده است و انتظار می‌رود که با عرضه این گوشی به سایر نقاط دنیا که قرار است در چند ماه آینده به دست سایر مصرف کنندگان برسد، فروش نوکیا با افزایش قابل توجهی روبرو باشد.

نوکیا در ادامه اعلام کرده است که بر روی فروش گوشی‌های سری لومیا (به صورت تبلیغات) و همچنین کار برای کاهش ساختار هزینه‌های شرکت (اخراج) تمرکز می‌کند .

این شرکت همچنین افزوده است که در حال حاضر به فکر سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی خطوط لومیا به جهت افزایش تولید و آوردن محصولات بیشتر برای مصرف‌کنندگان در بازار است.

در حالی که اخبار و گزارش‌های رسیده برای نوکیا مطلوب و چشم‌انداز خوبی را برای آن نمی‌بینند، با این حال این شرکت همچنان به تولید و عرضه گوشی‌هایی با سیستم عامل ویندوز ادامه می‌دهد. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8575 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/01/24 تعداد مشاهده: 1992
سافت گذر